2010-05-12

Reanimacja

Lenię się trochę, ale...
...Piszę prezentacje na polski (w poniedziałek deadline) i uczę się do ustnych matur - więc niewiele czasu pozostaje mi na tworzenie czegokolwiek.

Mimo wszystko nie pozostaję bezproduktywna i kombinuję z czymś takim:
(model maski, jak na razie z papieru i taśmy klejącej, w najbliższym czasie nałożę na to masę papierową)




Docelowo ma przypominać to:
(c'est anime Ergo Proxy)




Białe włosy z materiału doczepię na sam koniec, po wyschnięciu i pomalowaniu maski.
Enjoy.

3 komentarze:

  1. Yyy Eee... no bardzo ladny pan.. a te krople krwi mam nadzieje, ze tez dorobisz srodkami zastepczymi?

    Ogolnie mialas sie bawic grafika o ile mnie pamiec nie myli, a ja tu widze robotki reczne- ulepisz mi juggernauta z plasteliny?? ^^

    podpisano: Anonimowy ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Vincent Law aka Ergo Proxy wymiata :D
    Upss zdradzilam fabule :x :P

    Ja lubie robotki reczne :> Odprezaja mnie
    To nie jest krew tylko ta maska tak pomalowana :P Ofkorz bedzie biala z "wlosami" i z calym make-upem, pewnie sie w niej "sfocie" (łomatko!)

    A ulepie! Tylko musisz kupic mi duze pudlo plasteliny :P

    OdpowiedzUsuń